Ongelijke benadering

Het is tijd voor organisaties om afscheid te nemen van de statische site die geen conversatie aangaat met de klant. Na het lezen van het verhaal achter Jeroen en Tineke  ben jij dat toch met ons eens? Omniprofiles is voor ongelijke klantbenadering.

Een stevige uitspraak? Jazeker. Eentje met een knipoog. Wij zijn voor het onderscheid maken in voorkeuren, wensen, achtergrond en gedragingen van online bezoekers. Alleen op die manier kun je inspelen op hun behoeftes en ze op een krachtige manier overtuigen en beïnvloeden.

Een flink aantal organisaties ging je al voor bij het inzetten van een ongelijke klantbenadering. Elke dag genieten hun bezoekers van de persoonlijke aanbiedingen die ze te zien krijgen in een omgeving die qua toon en stijl aansluit bij hun dagelijkse belevingswereld. Zo winkelen ze 24/7 ‘onder invloed’ van deze overtuigingskracht . Tegen hun familie en vrienden zijn ze enthousiast en ze sporen ze aan om het ook eens te proberen. Zelf komen ze keer op keer terug, omdat ze weten dat ze er de juiste aanbiedingen op het juiste moment vinden.

Omniprofiles laat je graag de verhalen zien die achter jouw online bezoekers schuilgaan en helpt je bij de stappen die nodig zijn om van een ‘old school site’ naar een behoeftegedreven winkelervaring te komen.

Wil je meer weten of een afspraak maken? Bel dan Marinka Hengeveld op 06 – 468 205 40 of stuur een mail naar marinka.hengeveld@omniprofiles.nl.